Nog 2 nachtjes slapen!! :) - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Ankie Oirschot - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen!! :) - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Ankie Oirschot - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen!! :)

Door: Ankie van Oirschot

Blijf op de hoogte en volg Ankie

06 Februari 2017 | Nederland, Boxtel

Bon nochi (goede avond) allemaal,

Het is ondertussen alweer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb. Dit komt omdat wij in de afrondingsfase waren van de minor, waardoor ik het behoorlijk druk had. Inmiddels is deze periode voorbij en gaat het nieuwe avontuur bijna beginnen. Het is namelijk nog maar 2 nachtjes slapen :) Woensdag 8 februari om 10.00 uur vlieg ik. Het begint nu echt te kriebelen en was hierdoor al ongeveer 3 nachten rond 4-5 uur wakker.

Afgelopen week heb ik afscheid genomen van familie, vrienden, oppaskindjes en collega's. Dankjewel allemaal voor de leuke, originele cadeaus. Helaas kan ik niet al het lekkers meenemen omdat ik er afgelopen weekend al 3,5 kilo over zat. Ondertussen heb ik er nog veel uit kunnen halen, waardoor ik nu op de 23 kilo zit dus de koffer gaat niet meer open voor vertrek, tenzij ik echt iets vergeet.

Ook had ik afgelopen vrijdag uitleg over de leereenheden. Dit zijn een soort keuzevakken die wij een tijdje geleden hadden gekozen en waarmee we aan de slag gaan in Curacao, naast alle stage
opdrachten. Zo is er ook een buitenland leereenheid. Hiervoor zijn we vandaag naar school geweest en moeten we morgen ook nog naar school. Qua planning is het niet echt heel handig, maar ja... dat is nu eenmaal school.

Ik heb er ontzettend veel zin in en ik ben erg benieuwd hoe mijn stage zal zijn. Ik begin op maandag 13 februari om 9.30 uur. Dit is gelijk kennismaken en afspraken maken. Wel had ik via de mail gevraagd of ik ergens rekening mee moest houden zoals kledingvoorschriften. Ik mag geen shorts (korte broeken) en topjes met spaghetti bandjes aan. Van de zomer had ik al lange, wijde broeken gekocht dus die komen nu goed van pas.

Ik zal nu geen verslagen meer schrijven vanuit Nederland, maar ik houd jullie op de hoogte hoe de reis is verlopen.
Als je de vlucht wil volgen, KL0735 is het vluchtnummer met vertrek om 10.00 uur en aankomst rond 14.50 uur (Lokale tijd). Er zit op dit moment 5 uur verschil tussen (terug tellen). Vanaf het moment dat de klok in Nederland verzet wordt, zit er 6 uur verschil tussen. Ik vlieg vanaf schiphol.

Fijn avond nog allemaal,
Groetjes Ankie


  • 06 Februari 2017 - 21:08

    Hanny:

    Hoi Ankie,

    Spannend allemaal!! Ben ook een beetje jaloers op je haha. Een hele goede reis en laat snel iets van je horen!!

  • 06 Februari 2017 - 21:10

    Jose:

    Voordat je het weet is het woensdag Ankie! Veel plezier en succes!

  • 06 Februari 2017 - 21:15

    Monique:

    Alvast een goede reis en veel plezier. Wij kijken uit naar je verhalen.

  • 06 Februari 2017 - 22:04

    Kristy:

    Heel veel plezier. Geniet ervan en ik kijk uit na je verhalen

  • 11 Februari 2017 - 19:52

    Ankie Van Oirschot :

    Dankjewel allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ankie

Actief sinds 29 Dec. 2016
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 40583

Voorgaande reizen:

09 September 2018 - 28 December 2018

Following my dream

08 Februari 2017 - 17 Juli 2017

Stage Curaçao 2017

Landen bezocht: