Bijna.... - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Ankie Oirschot - WaarBenJij.nu Bijna.... - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Ankie Oirschot - WaarBenJij.nu

Bijna....

Door: Ankie van Oirschot

Blijf op de hoogte en volg Ankie

03 September 2018 | Nederland, Boxtel

Goedenavond,

Bijna is het dan zover. Komende zondag (09-09-2018) vertrek ik weer naar Curacao voor een stage. Dit keer niet zomaar een stage, maar een stage bij Curacao Dolphin Therapy and Research Center (CDTC), oftewel de Dolfijntherapie. Het is een lang gekoesterde droom die eindelijk gaat uitkomen.
Ik vertrek zondag ochtend om 9.15 uur met het vliegtuig richting Curacao en ik zal rond 13.00 uur (Lokale tijd, NL tijd ongeveer rond 19.00 uur).
De afgelopen maanden/weken heb ik al contact gehad met de medestagiaires via WhatsApp. In het echt hebben we elkaar nog niet ontmoet maar het lijken mij hele gezellige mensen. We verblijven alle 6 op de boot bij Sea Aquarium (zie foto). We zijn met 5 meiden en 1 jongen. Hiervan zijn er 3 Nederlands (waaronder ik), 2 Duits en 1 Zweeds. Heel divers maar dat maakt het extra leuk want dan kan ik ook nog iets van hun cultuur en taal leren.
We zullen tijdens de stage weinig vrije tijd hebben omdat 5-6 dagen per week stage gaan lopen. Zaterdag om de week is het namelijk family swim en dan mogen familieleden van het kind/jongere dat therapie krijgt zelf ervaren hoe het is om met een dolfijn te zwemmen en wat het met je doet als je in het water ligt.

Ik kijk er ontzettend naar uit en ik hoop dat jullie mijn berichten weer massaal gaan lezen en delen :d

Veel leesplezier en tot in Curacao!

  • 03 September 2018 - 20:24

    Inge:

    Zo super tof !!!! Heeeeel veeeel plezier daar !!!

  • 04 September 2018 - 05:10

    Hanny:

    Hoi Ankie,

    Bijna is het zover, super leuk en erg spannend.
    Goede reis en geniet

  • 04 September 2018 - 06:31

    Renata:

    he ankie
    wat een mooi voor utzicht heb jij .
    wij wensen jou heel veel plezier toe met die paar maanden in curaqau
    groetjes en xxxjes
    renata en gerben

  • 04 September 2018 - 08:52

    Jens:


  • 08 September 2018 - 09:44

    Manou:

    Harstikke leuk nichtje !! Lekker genieten van je droom.die eindelijk uitkomt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ankie

Actief sinds 29 Dec. 2016
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 40606

Voorgaande reizen:

09 September 2018 - 28 December 2018

Following my dream

08 Februari 2017 - 17 Juli 2017

Stage Curaçao 2017

Landen bezocht: